Sentiments de veritat

Ahir dia 15 va morir la meus mare Pura. Va ser un dia dur i llarg amb molts sentiments acumulats. Molt ben rodejats de gent estimada i sincera.
Volia comentar una quants escrits que vaig recollir al llarg del dia de gent que veritablement estimava la mare o àvia.
Només produir-se el desenllaç jo mateix vaig fer un tuit reproduït i comentat per gent propera. Deia així:

Trist. Molt trist. Tristesa infinita. Ha faltat la mare. DEP

Més tard, la meua filla Maria que venia des d’Eivissa va publicar al Faceboook al barco:

Avui ens ha deixat la més gran de totes (com diu el meu cosinet). Dia molt i molt trist. M’alegre d’haver pogut sentir la teva veu anit per última vegada. Adėu uela. DEP

El meu cosí Enric Casanova que era a Mallorca com a diputat al Parlament Balear va tuitejar només saber-ho:

Avui ha partit la dona q més he admirat n la seva força, els seus principis i la gran capacitat d’estimar a tots

Marian, la nòvia del meu nebot Miguel, va escriure al Facebook un poc més tard (acompanyat d’una foto amb ella):

Hoy nos ha dejado una gran mujer, gran persona, gran madre, gran abuela y gran bisabuela, siempre te recordaré con esa bondad y cariño que te caracterizaba, un beso allá donde estés uela.

Hui la meua germana Pura ha rematat amb el tuit:

Ahir va morir una gran dona. Sempre et trobaré a faltar, mare. Permeteu-me citar un fragmet de “LLETRA A DOLORS”

Anuncis

2 Responses to Sentiments de veritat

  1. Pura ha dit:

    A mi, em semblen buits i fins i tot cruels

  2. Pura ha dit:

    Es clar que em refereixo als comentaris de les homilies

Deixa un comentari

